تلاش برای جمع‌آوری یک و نیم میلیون دلار | کارزار بزرگ خیریه در کانادا برای کمک به بازماندگان هواپیمای اوکراینی

یک کمپین جدید انسان دوستانه در کانادا بنا دارد برای بازماندگان کانادایی پرواز ۷۵۲ دست کم یک و نیم میلیون دلار کمک جمع‌آوری کند. دفتر جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا هم گفته دولت هم هم پای خیرین یک و نیم میلیون دلار به این کارزار کمک خواهد کرد.

محمد فقیه مالک متمول رستوران‌های زنجیره‌ای پارامونت گفته همه مخارج به راه اندازی و اداره این کمپین را عهده‌دار می‌شود تا اطمینان یابد ۱۰۰ درصد کمک‌های اهدایی به دست خانواده بازماندگان برسد.

این کمپین که قرار است به طور سراسری در تمام نقاط کانادا فعالیت کند روز دوشنبه گذشته و در حالی که جان توری - شهردار تورنتو - محمد فقیه را همراهی می‌کرد راه اندازی شد.
در همین حال رضا مریدی نماینده سابق منطقه ریچموند هیل تورنتو و از سیاستمداران ایرانی‌تبار برجسته در کانادا در صفحه فیسبوک خود خبر داده که جاستین ترودو نخست وزیر کانادا هم با پیوستن به این کمپین اعلام کرده که هم‌پای جمع شدن یک و نیم میلیون دلار کمک مردمی، دولت کانادا هم یک و نیم میلیون دلار به این کارزار اهدا خواهد کرد.
به گفته آقای مریدی دبیر امور انسان‌دوستانه دفتر نخست وزیر کانادا، عمر الجبرا، ضمن اعلام این تصمیم گفته این کمک مجزا از کمک ۲۵ هزار دلاری دولت کانادا به بازماندگان انهدام هواپیمای اوکراینی است.
کد خبر 247742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =