۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰
سفر خانوادگی به برزیل با فرزندان

برزیل کشوری فوق‌العاده برای سفر خانوادگی است. زیبایی طبیعی باورنکردنی، مردم مهمان نواز، فرهنگ پر جنب و جوش و سواحل دوست داشتنی.

اگر به سفر خانوادگی به برزیل فکر می‌کنید، انتخاب بسیار مطمئنی برای مقصد بعدی شما می تواند باشد. زیرا برزیل زیرساخت های گردشگری و امنیتی لازم برای سفر تمام اقشار گردشگران را فراهم کرده است. در ادامه به نکات سفر به برزیل با خانواده و بچه ها را بررسی می کنیم.

نکات سفر به برزیل با خانواده و فرزندان

اغلب وقتی به سفر به برزیل فکر می کنیم، مقصدی را تصور می کنیم که برای جوانان و سفرهای دوستانه مجردی مناسب است. اما اینگونه نیست و برزیل برای سفر با خانواده بسیار مناسب است. چرا که برخی سواحل بکر، مراکز خرید فوق العاده و مکان های دیدنی متنوعی مناسب خانواده ها را ارائه می دهد. همچنین برای سفر خانوادگی، باید توری را انتخاب کنید که مناسب خانواده ها نیز باشد. مجموعه نارون اکوتور به دلیل ماهیت طبیعت گردی سفرهایش، یکی از پیشنهادهای برای این منظور می باشد.

اگر می خواهید انفرادی سفر کنید، برنامه ریزی سفر کمی مشکل خواهد بود که در ادامه به موارد لازم می پردازیم تا به راحتی برنامه سفر خود را به برزیل بچینید. اما اگر می خواهید با تور خانوادگی سفر کنید، پیشنهاد ما تور برزیل نارون اکوتور است. برای مشاهده اطلاعات سفر اینجا را کلیک کنید.

زمان مناسبی را برای سفر انتخاب کنید

سفر خانوادگی به برزیل با فرزندان

برزیل در مقایسه با سایر مقاصد آمریکای جنوبی می تواند بسیار گران باشد، بنابراین مهم است که به تاریخ سفر خود دقت کنید. ابتدا، باید از زمان هایی که برزیلی ها تعطیلات دارند اجتناب کنید: اواخر دسامبر تا ژانویه؛ جولای؛ و در طول هفته قبل از عید پاک و کارناوال ریو.

هزینه های پرواز در حدود کریسمس و سال نو و همچنین در ماه جولای افزایش می یابد. به عنوان مثال، یک بلیط هواپیما در ماه آوریل، تقریباً نصف هزینه بلیط هواپیما در ماه جولای است. هتل‌ها و رستوران‌ها نیز می‌توانند بسیار گران باشند، مخصوصاً در فصل اوج. برای جلوگیری از گرانی و شلوغی، سعی کنید در ایام دیگر سال سفر کنید.

ویزای توریستی

دریافت ویزای توریستی برزیل نکات و شرایط دشواری دارد و می تواند یکی از چالش برانگیزترین مراحل برای تصمیم گیری سفر خانوادگی به برزیل باشد. اگر می خواهید بدانید که آیا شرایط لازم برای دریافت ویزای توریستی برزیل را دارید، لینک مربوطه را حتما مطالعه کنید.

اقدامات اولیه بهداشتی را رعایت کنید

برزیلی ها به پاکیزگی خود افتخار می کنند. بسیاری از رستوران ها و مغازه ها یک ایستگاه ژل شستشوی دست یا ضد باکتری در نزدیکی ورودی دارند. حمام‌های عمومی اغلب در تمام طول روز توسط نظافت کار تمیز می‌شود و حتی در برخی رستوران‌ها نخ دندان و دهان‌شویه برای استفاده در سرویس‌های بهداشتی وجود دارد! به طور کلی مردم برزیل، در رعایت بهداشت بسیار کوشا هستند.

همچنین آب لوله کشی در برخی از نقاط برزیل قابل شرب است. به عنوان مثال، در سائوپائولو، آب لوله کشی قابل شرب است و طعم خوبی دارد، اما بهتر است آب بطری بخرید، مگر اینکه مطمئن باشید که آب برای نوشیدن مناسب است. به طور کلی توصیه می کنیم حتما آب معدنی همیشه همراه خود داشته باشید.

غذا در برزیل به طور کلی تمیز و امن است، به خصوص در مناطق پر توریست ریودوژانیرو و جنوب. با این حال، از آنجایی که برزیل کشوری بسیار بزرگ است، ابتدا منطقه ای را که در آن اقامت خواهید داشت بررسی کنید تا متوجه شوید که آیا نگرانی هایی در مورد ایمنی مواد غذایی وجود دارد یا خیر.

چک کردن احتمال وجود بیماری

برای اطلاعات بهداشتی دقیق برای هر منطقه ای که قصد بازدید از آن را دارید، حداقل یک ماه قبل از سفر خانوادگی به برزیل، به پزشک خود مراجعه کنید تا بدانید چه واکسن هایی لازم است.

بسته به اینکه در کدام بخش از برزیل قصد بازدید از آن را دارید، ممکن است شما و فرزندانتان به واکسن تیفوئید، تب زرد یا هپاتیت A نیاز داشته باشید. اگر باردار نیستید یا قصد بارداری دارید، زیکا کمتر نگران کننده است، اما همچنان ایده خوبی است که آن را با پزشک خود در میان بگذارید. تب دنگی خطر جدی تری برای بزرگسالان و کودکان است. قرص آنتی مالاریا (مفلوکین یا کلورکین) نیز توصیه می شود. همچنین داروهای شخصی خود را فراموش نکنید.

جاذبه های دیدنی را به دقت انتخاب کنید

سفر خانوادگی به برزیل با فرزندان

سفر خانوادگی به برزیل تفاوت هایی با سفر مجردی دارد. در سفر خانوادگی شما دوست دارید که در سواحل خلوت تر باشید یا به هتل های مناسب و شهرگردی بروید. همچنین می خواهید جاذبه هایی را انتخاب کنید که برای فرزندان شما نیز مناسب باشد. پس برای این مسئله به خوبی برنامه ریزی دقیقی داشته باشید.

همچنین برزیل کشوری وسیع است که اکثر شهرها ساعت ها از یکدیگر فاصله دارند، بنابراین رفتن از یک مکان به مکان دیگر با خانواده و فرزندان می تواند دشوار باشد. برخی از خانواده ها از پروازهای داخلی برای سفر بین مقصدها استفاده می کنند. همچنین یک سیستم اتوبوس گسترده با اتوبوس های مسافت طولانی خوب وجود دارد.

برای مثال، می‌توانید به ریودوژانیرو پرواز کنید، چند روز را در آنجا بگذرانید، و سپس یک هفته را در سواحل دیدنی کوستا ورد ("ساحل سبز") بگذرانید. اما باز هم پیشنهاد ما سفر خانوادگی همراه با یک تور مناسب است تا نگران حمل و نقل خود نباشید.

سرانجام، پس از بازگشت به ریو، می‌توانید قبل از رفتن به خانه به مقصد دیگری پرواز کنید. شاید آبشار ایگواسو، شهر ساحلی فلوریانوپلیس و سواحل آن، یا رسیفه یا پورتو سگورو در سواحل شمال شرقی.

نکات امنیتی را رعایت کنید

همانطور که اشاره کردیم، برزیل کشوری بسیار امن برای سفر خانوادگی است اما باز هم لازم است که نکات امنیتی را رعایت کنید. از بیرون رفتن در شب به خصوص در شهرهای بزرگ خودداری کنید و در مناطق پرجمعیت پیاده روی کنید. سعی کنید تا آنجا که ممکن است با مردم محلی ترکیب شوید. همیشه مراقب وسایل خود باشید، حتی در مکان هایی که کاملا امن به نظر می رسند.

جواهرات پر زرق و برق و دوربین های بزرگ و گران قیمت توجه غیرضروری را به شما و خانواده تان جلب می کند. اشیای قیمتی خود را در خانه بگذارید، از یک دوربین کوچک استفاده کنید و مقدار کمی پول نقد همراه خود داشته باشید.

مراقب ایمنی فرزندان خود باشید. برزیل می تواند یک مقصد بسیار امن و مناسب برای خانواده باشد، اما مهم است که سطح آگاهی بیشتری را تمرین کنید. اگر در مورد منطقه ای که در آن اقامت دارید مطمئن نیستید، از یک فرد محلی برای راهنمایی کمک بخواهید یا از توری که می خواهید ثبت نام کنید، راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

سخن آخر

سفر خانوادگی به برزیل می تواند یک تجربه به یادماندنی را برای شما رقم بزند. این کشور با داشتن سواحل خلوت و هتل های مناسب خانواده ها و همچنین امکانات تفریحی مناسب برای کودکان و زوج ها، شرایطی فوق العاده را برای سفر خانوادگی فراهم کرده است. بنابراین با رعایت نکاتی که در بالا بررسی کردیم، می توانید یک سفر امن را به همراه همسر و فرزندان خود تجربه کنید.

کد خبر 249926

برچسب‌ها