چرا در هتل رمیس تهران اقامت کنیم؟

 فرودگاه بین‌المللی امام خمینی یکی از دو فرودگاه بزرگ شهر تهران است که از پروازهای بین‌المللی پایتخت ایران میزبانی می‌کند.

تنها در سال ۲۰۱۶ میلادی، ۵۳,۳۵۹ نشست‌وبرخاست از این فرودگاه انجام شده که خود نشان‌دهنده تعداد بالای مسافرانی است که فرودگاه امام خمینی را به‌عنوان مبدا یا مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند. هتل رمیس تهران یکی از اولین هتل‌های فرودگاهی ایران است که در نزدیکی فرودگاه امام خمینی (ره) ساخته شده و محل اقامت مناسبی را برای کسانی که می‌خواهند پس از مدت کوتاهی با عوض‌کردن پرواز به مسیر خود ادامه دهند، فراهم کرده است. در ادامه به معرفی این هتل لوکس و مجهز می‌پردازیم.

هتل رمیس؛ اقامتگاه ایده‌آل برای سفری کوتاه به تهران

هتل رمیس (ایبیس سابق) هتلی چهارستاره و لوکس است که در نزدیکی فرودگاه امام واقع شده. این هتل که متعلق به گروه هتل‌های بین‌المللی اکور فرانسه است در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد. هتل رمیس در یازده طبقه بنا شده و دارای ۱۹۶ واحد اقامتی است که آن را در دسته هتل‌های بزرگ تهران و حتی ایران قرار می‌دهد. این هتل در ضلع جنوبی فرودگاه قرار گرفته و بیشتر مناسب کسانی است که قصد دارند در تهران با عوض‌کردن پرواز، به سفر طولانی خود به کشورهای دیگر ادامه دهند. "اینجا را مثل خانه خود بدانید" شعار هتل رمیس است و به واقع این هتل با ارائه خدمات بی‌نظیرش موفق شده به آن تحقق ببخشد.

هتل رمیس تهران در کجا واقع شده است؟

هتل رمیس در کیلومتر ۳۰ جاده تهران قم، ضلع جنوبی بلوار اصلی فرودگاه امام، روبه‌روی ترمینال مسافربری شماری یک قرار گرفته است. مکان این هتل آن را برای کسانی که قصد یک اقامت کوتاه در تهران را دارند و یا می‌خواهند قبل یا بعد از سفر خود استراحتی بکنند ایده‌آل کرده است. البته بسیاری از مهمانان هتل نیز کسانی هستند که قصد اقامت در تهران را دارند ولی می‌خواهند به‌دور از هیاهوی شهری این کار را انجام دهند. این شهر تا شهر پرند نیز تنها ۲۲ دقیقه فاصله دارد و کسانی که با اهداف کاری می‌خواهند به پرند سفر کنند می‌توانند در هتل رمیس ساکن شوند. فاصله این هتل تا میدان ولیعصر هم ۵۰ دقیقه است. بنابراین ما هتل رمیس را حتی به کسانی که قصد گشت‌وگذار در تهران را دارند اما می‌خواهند از سروصدای شهر به‌دور باشند هم پیشنهاد می‌کنیم.

هتل رمیس چه اتاق‌هایی دارد؟

هتل رمیس دارای ۱۹۶ اتاق است که در سه نوع مختلف دسته‌بندی می‌شوند. نوع اول اتاق‌های یک‌تخته هستند. نوع دوم اتاق‌ها، دوتخته دبل استاندارد است که دارای یک تخت دونفره هستند. نوع سوم هم اتاق‌های دوتخته استاندارد هستند که به دو تخت جدا از هم مجهز شده‌اند. با رزرو هرکدام از این اتاق‌ها، شما از امکانات صبحانه هتل نیز به صورت رایگان بهره‌مند خواهید شد.

چرا در هتل رمیس تهران اقامت کنیم؟

هتل رمیس تهران این امکان جالب را برای مسافران فراهم کرده که بتوانند به صورت ساعتی نیز اتاق رزرو کنند. بنابراین اگر شما می‌خواهید بین دو پرواز خود برای چند ساعت استراحت کنید می‌توانید اتاق‌های هتل رمیس را به صورت ۵ یا ده‌ساعته رزرو کنید. البته در این حالت نمی‌توانید از خدمات صبحانه هتل به صورت رایگان استفاده نمایید. هر مسافر روزانه تنها یک بار مجاز به رزرو اتاق به صورت ساعتی است.

قوانین مربوط به کنسلی بسته به زمان رزرو ممکن است تغییر کنند اما در زمان نگارش این مقاله به این صورت است. کنسل‌کردن تا یک روز قبل از ورود برای شما به‌اندازه کل هزینه اقامت شب اول هزینه خواهد داشت و بقیه مبلغ به شما برگردانده خواهد شد. اگر تا پنج روز قبل از تاریخ ورودتان، رزرو خود را کنسل کنید نصف هزینه اقامت شب اول از شما دریافت شده و مابقی به شما بازگردانده خواهد شد و در صورت کنسل‌کردن تا ده روز قبل از تاریخ ورود، تنها یک‌چهارم هزینه اقامت شب اول از شما کسر می‌شود؛ البته توجه داشته باشید که در ایام پیک و نوروز، کنسلی ممکن نیست و در صورت کنسل‌کردن هیچ مبلغی به شما استرداد نخواهد شد.

چرا در هتل رمیس تهران اقامت کنیم؟

امکانات و ویژگی‌های هتل لوکس رمیس تهران

همان‌طور که گفتیم هتل رمیس یک هتل چهارستاره است و به‌تبع از سطح استاندارد و امکانات بالایی برخوردار است. همان‌طور که گفتیم با رزرو اتاق از صبحانه رایگان بهره‌مند خواهید شد. هتل رمیس یک رستوران نیز دارد که در ساعات مختلف روز به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد. از دیگر امکانات بی‌شمار اتاق‌های هتل رمیس می‌توان به تاکسی‌سرویس، سیستم سرمایش و گرمایش، یخچال و تلویزیون و وای‌فای اشاره کرد. لابی هتل ۲۴ ساعته است و صندوق امانات دارد. از خدمات عمومی هتل نیز می‌توان پارکینگ، آسانسور، کافی‌شاپ و دستگاه واکس کفش را نام برد. همه این امکانات، هتل رمیس را تبدیل به یکی از هتل‌های لوکس و مجهز تهران کرده است.

فلای تودی؛ راهی آسان برای رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما

امروزه اینترنت جنبه‌های مختلف زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده است و بسیاری از کارهایی که تا پیش‌ازاین باید به آن‌ها به صورت تلفنی یا حضوری رسیدگی می‌شد، به صورت آنلاین انجام می‌شوند. فلای تودی خدمات اینترنت را به سفر آورده و سفرکردن را آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر نموده است. با فلای تودی می‌توانید به‌سادگی تنها با چند کلیک لیستی از هتل‌ها و اقامتگاه‌ها را در شهر مقصد خود ببینید، با امکانات و اتاق‌های آن‌ها کاملاً آشنا شده و آگاهانه اقدام به رزرو آن‌ها نمایید. رزرو هتل رمیس تهران نیز از طریق فلای تودی به‌سادگی امکان‌پذیر است؛ همچنین از طریق فلای تودی می‌توانید برای هر شهری در ایران و جهان بلیت هواپیما تهیه کنید.

کد خبر 249923