پر بازدیدترین مقاصد گردشگری ۲۰۱۹ از نگاه گوگل | آیا در سال ۲۰۱۹ به سفر کردن فکر کردید؟

شما تنها نبوده اید؛ گوگل لیست ۱۰ کشوری که مردم علاقه‌مند به بازدید از آنها بوده‌اند را منتشر کرد. از سفر به کالیفرنیا تا سفر به ژاپن، لیست این کشورها را در ادامه ببینید.

۱۰. کاستاریکا

«سفر به کاستاریکا» یکی از عباراتی است که طی سال گذشته بسیار زیاد در گوگل جستجو شده است. به احتمال زیاد محبوبیت آن تا سال ۲۰۲۰ نیز ادامه یابد زیرا وب سایت Lonely Planet آن را جزو لیست مکان هایی که در ۲۰۲۰ حتما باید دیده شوند قرار داده است.

۹. نیویورک

«سفر به نیویورک» نیز در این فهرست جا دارد. نیویورک جزو مکان هایی است که می توانید هزاران سفرنامه برای آن قبل از سفر پیدا کنید و برای هر نوع مسافری با هر بودجه ای ایده ای دارد.

۸. کالیفرنیا

 اگر تا به حال به کالیفرنیا سفر نکرده اید باید حتما آن را در برنامه های خود قرار دهید. کالیفرنیا در لیست ۵۰ تا از بهترین مقاصد سفر در ۲۰۲۰ در وبسایت Travel & Leisure قرار دارد. مسافران اندک اندک دارند با حقیقتی که محلیان سالیان سال است می دانند، آشنا می شوند: ساحل مرکزی کالیفرنیا بهترین مکان برای دیدن زیبایی شهر و خرید محصولات کشاورزی است.

۷. نیواورلان

 از رقص های محلی تا خیابان های تاریخی و شیرینی های شکری سنتی، این ایالت سرگرمی های زیادی برای ارائه کردن دارد.

۶. آلاسکا

«سفر به آلاسکا» نیز در فهرست گوگل است و اصلا جای تعجب ندارد. بزرگترین ایالت آمریکا دارای بیشترین فضای باز و طبیعت بکر است و شما می توانید بهترین غذای دریایی عمرتان را در اینجا بخورید.

برخلاف آنچه بازدید کنندگان انتظار دارند، دمای هوا در تابستان ها تا ۲۰ درجه نیز بالا می آید و دیدن خرس قطبی در این ایالت یک اتفاق رایج نیست.

۵. مکزیک

«سفر به مکزیک» در لیست بود و به نظر می رسد مردم سفر خود را نیز رزرو کرده اند. با توجه به آمار ارائه شده توسط ایربی ام بی گوادالاجارا، دومین شهر پر بازدید مکزیک، دارای رشد ۱۵۸ درصدی در میزان رزرو در ۲۰۲۰ بوده است.

۴. لاس و گاس

این شهر لقب بهترین ایالت آمریکا برای جشن گرفتن سال نو را به خود اختصاص داده است. اما بهتر است قبل از سفر به آنجا نظر چند محلی را بپرسید و از آنها راهنمایی بخواهید.

۳. بورا بورا

 این سفر به علت محدود بودن پرواز ها و گران بودن هتل هلا بسیار سفر گران قیمت محسوب می شود.

۲. ژاپن

توکیو در سال ۲۰۱۹ از طرف Condé Nast به عنوان بهترین شهر بزرگ جهان نام گذاری شده است و تعجبی نیست که در شماره ۲ این لیست قرار داشته باشد.

۱.مالدیو

مالدیو بیشترین توجهات را در سال گذشته در گوگل جلب کرده است. خبر خوب اینکه طبق گفته لونلی پلنت در سال ۲۰۱۹ افراد قادر بودند با هزینه ای بسیار مناسب و اقتصادی به این مکان سفر کنند.

منبع:  Insider.com

کد خبر 247362

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
    3 0
    امریکای شیطانی بازهم تو
  • یک باستان شناس IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
    2 0
    چرا درسایت خود بیشتر تبلیغ مکان های تاریخی بیگانه می نمایید؟ جاذبه های دل انگیز و گردشگرپذیر،ممتاز و بی بدیل ایران را هم معرفی کنید